Son

2015. szeptember 14., hétfő

2.rész

JADE SZEMSZÖGE

Nem tudom mennyi ideje sírtam. Miért kellett feltűnnie? Végre sikerült túllépnem rajta erre megjelenik a legjobb barátnőm pasija személyében. Azt hallottam hogy a bejárati ajtó nyitódik. Szóval megjött.
Épp elálltam volna de meghallottam egy mély rekedtes hangot így hamar meggondoltam magamat. Csak azért álltam fel hogy kulcsra zárjam az ajtómat.
Nem tudtam semmi másra gondolni csak arra hogy az én életem egy nagy sz@r. Gondolkozás nélkül bementem a saját fürdőszobámba, elővettem a kis dobozomat amiben a borotválkozási cuccaim voltak és elővettem egy borotvát. A dobozt visszahelyeztem a helyére és a borotvából elkezdtem kiszedni a pengét. Mikor sikerült elkezdtem magam vagdosni. Csak így tudtam egy kis időre elfeledni hogy mik történnek magam körül.
Igazából Shopival a barátságunk egy átverés. Régen az iskolába annyira megalázott, megvetett és csúfolt. De változott egy idővel, de nem sokkal később újra elkezdte. Most is csak azért költöztünk össze mert mindketten ugyan ezt az albérletet néztük ki. Megállapodtunk , s mindketten ideköltöztünk. A barátságunkat csak akkor színleljük ha van körülöttünk más személy is. De mikor csak mi vagyunk alig birjuk megállni hogy ne essünk egymásnak.
Gondolataimból az ajtón a dörömbölés és kiabálás szakított ki.
-Hé...Jade nyisd ki.-mondta egy mély hang. Nem válaszoltam így folytatta az ütést.
-Nyisd ki vagy betöröm.-fenyegetett meg, és elhittem neki.
-P-p-pillanat.-dadogtam , és gyorsan lemostam a vért a kezemről, bekötöttem és nagy nehezen kinyitottam az ajtót, de úgy hogy ne lássa a kezemet.
-Igen?.-kérdeztem.
-Csak...csak aggódtam Jade.-mondta és sóhajtott egyet.
-Egy pillanatra elhittem.-nevettem fel.
-Mi bajod Jade?
-Azon kivül hogy 2 évig csak játszottál velem...semmi.-mondtam, megrántottam a vállamat és beakartam csukni az ajtót de nem tudtam mert a lábát oda tette.
-Menj el Liam.-mondtam.
-nem ameddig nem beszélünk.-mondta ki de egy hang megváltoztatta a válaszát.
-LIAM GYERE VAN EGY MEGLEPIM SZÁMODRA.-kiabálta csábosan Shopia a szobából mire Liam egy nagyot sóhajtott és elment. Bezártam a szobám ajtaját kulcsra, és az ágyamon összegömbölyödve sírtam.
-LIAM.-kiabálta Shopia.
-Hallom jól szórakoznak.-mondtam magamnak szipogva.
Gondolkoztam. ALudni akartam de a hangok megakadályoztak ebben.
De valahogy még is sikerült.

---------------------

Reggel az ajtóm püffölésére ébredtem.
-Hagyjatok a fenébe is.-morogtam és a párnát a fejemre húztam.
-Jade beszéljünk.-mondta Liam.
-MIT NEM ÉRTESZ AZON TE GYÖKÉR HOGY HAGYJ BÉKÉN?.-kiabáltam mérgesen és próbáltam vissza aludni. Az ajtó püffölését még mindig nem hagyta abba de még is sikerült elaludnom szerencsére.

3 ÓRA MÚLVA

1 órája hogy ébren vagyok. Shopiék elmentek szerencsémre így mikor elkészültem lementem reggelizni. Hallottam hogy az ajtózár kattan és láttam ahogy az ifjú gerlepár belép rajta,. Kezemet gyorsan elrejtve biccentve köszöntöttem őket.
-Képzeld barátnőm. Liam ideköltözik hozzánk.-mondta Shopia és gúnyosan rám vigyorgott. A számba lévő tea a földön landolt.
-HOGY MI?.-akadtam ki.
-Nem is örülsz?.-kérdezte Liam.
-TE GYÖKÉR HUZZ INNEN.-keltem ki magamból.
-Nem megy sehova Jade. Akinek mennie kell ha nem fogadod el hogy itt fog lakni az te vagy,-mondta Shopia.
-Igazad van.-mondtam és felálltam. Elfelejtettem idegességembe a kezemet takarni és így Liam észrevette.
-Jade mi van a kezeddel?.-kérdezte aggódóan.
-Semmi.-mondtam és felszaladtam a szobámba. A bőröndömet előszedve vittem a ruhásszekrényemhez. A ruháimat elkezdtem bedobálni a a bőröndbe de egy kéz megragadta az enyémet akadályozva ezzel a "munkámat"
-Sajnálom. Nem, akartalak kitúrni a házadból. Akinek mennie kell az ÉN vagyok.-mondta és maga felé fordított.
-Nem Liam. Maradj csak Shopiával itt. Nem kell sehova menned. Majd én elmegyek. -mondtam és folytattam a pakolást,
-De mégis hova mennél könyörgöm..-mondta Liam.
-Haza utazom Liam, haza megyek  Wolverhampton,-ba.-mondtam.
-Ne. Ne menj.-mondta szinte könyörögve(?)
-Liam hagyjuk a színjátékot. És ha megkérnélek leszeretnék fürdeni mielött míg elmegyek.-mondtam és kivettem egy pólót, egy melegítőnadrágot, fehérneműt, és egy zoknit.
-Vedd le a fáslit.-mondta, mire az én szemem elkerekedett, és az állam a padlót súrolta.
-Hogy mondod?.-kérdeztem.
-Vedd le a fáslit.-ismételte meg.
-Dehogy veszem le.-mondtam és elindultam, de a kezemet vissza rántotta és elkezdte leszedni a kötést. Mikor sikerült neki leszedni, kerek, könnyes szemekkel nézte a hegeket.
-Mit tettél?.-kérdezte suttogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése